Dobro je poznato da pacijentice nakon stimulacije ovulacije u postupcima potpomognute oplodnje moraju uzimati preparate koji su tzv. podrška žutom tijelu. Široko je pihvaćeno da su u tu svrhu najbolji preparati progesterona (injekcije progesterona, gel, te tablete poput Duphastona i Utrogestana), a da li je tim preparatima potrebno dodati estradiol nije posve jasno.
Otkako se u reprodukcijskoj medicini počelo uvoditi elektivni transfer jednog embrija (u engleskoj literaturi SET – single embryo transfer) traju rasprave da li je takav pristup poželjan i hoće li se time smanjiti šansa za trudnoću. U prvo vrijeme većina objavljenih studija bila je retrospektivna, pa su u statistiku uspješnosti ulazile i žene koje niti nisu imale više od jednog embrija za transfer. U zadnje se vrijeme objavljuju prospektivne studije, pa su tako u časopisu Fertility Sterility francuski istraživači objavili rezultate.
Istraživači sa Royan Institute iz Irana su nakon embriotransfera, dok je kateter kojim su prenešeni embriji još u maternici, praznom malenom špricom ubrizgavali nešto zraka u maternicu, i poboljšali stopu trudnoća u odnosu na pacijentice kod kojih nisu ubrizgavali zrak.
Kada se govori o uspješnosti IVF postupka, obično se posebno navode uspješnost iz svježeg ciklusa u kojem se ženu stimulira, a posebno uspješnost iz postupaka u kojem se vraćaju smrznuti embriji, a koji slijede taj ciklus. Međutim, u novom je broju časopisa Fertility Sterility objavljena studija David Battaglia i suradnika iz Portlanda u SAD, koji smatraju da je daleko bolje navoditi kumulativnu uspješnost jednog postupka stimulacije, jer ona u žena mlađih od 40 godina zna iznositi i do 77%.
Nedavno je u časopisu Fertility Sterility objavljena metanaliza koja je usporedila različite progesteronske pripravke koji se koriste kao podrška žutom tijelu nakon postupka IVF/ET. Zaključak te studije je da su svi progesteronski pripravci koji se rutinski koriste jednako vrijedni u smislu stope trudnoća nakon postupka.
Nizozemska studija, nedavno objavljena u časopisu Fertility Sterility, pokazuje da takozvana mediteranska dijeta značajno poboljšava uspjeh IVF/ICSI postupka. U studiju je bio uključen 161 par u postupku potpomognute oplodnje, a proučavane su dvije vrste prehrane. Prva je uključivala puno voća, povrća, ribe i cjelovitih žitarica a smanjen unos grickalica, mesa i majoneze; druga, ili mediteranska, bazirala se na unosu biljnih ulja, povrća, grahorica i ribe.